JEDNOSTAVNO I SIGURNO

Da vam olakšamo planiranje odmora, pripremili smo za vas odgovore na najčešća pitanja.

Proces rezervacije i plaćanje

Smještaj možete rezervirati sami preko našeg booking sustava ili nam poslati upit i tražiti preporuku. Na vaš upit šaljemo ponudu s uputama i detaljnim informacijama.

Ukoliko vam ponuda odgovara, za potvrdu rezervacije potrebno je uplatiti 30% od ukupnog iznosa. Ako rezervirate 3 noći ili manje kao depozit naplaćujemo prvu noć. Plaćanje možete izvršiti kreditnom karticom ili uplatom na naš bankovni račun.

Po primitku uplate šaljemo vam potvrdu rezervacije s daljnim uputama koje će vam olakšati dolazak.

Ostatak iznosa se plaća pri dolasku, karticom ili u gotovini.

Sve naplate vršimo u Eurima.

Načini plaćanja.

Primamo kartice Visa, Diners, American Express, Master card i gotovinu.

Što je uključeno u cijenu?

U cijene smještaja, navedenim na našim web stranicama ili onima koje vam pošaljemo u ponudi, uključeni su svi troškovi:

  • boravišna pristojba i PDV
  • korištenje struje, vode, plina, wi-fi i klima uređaja
  • korištenje posteljine i ručnika
  • završno čišćenje smještajne jedinice

Što ako moram otkazati rezervaciju (osiguranje od otkaza rezervacije)

Predujam koji plaćate kao potvrdu rezervacije je nepovratan.

U slučaju otkaza ili promjene rezervacije na dan dolaska ili kasnije naplaćuje se 100% od ukupnog iznosa.

U slučaju da je otkaz rezervacije neizbježan najavite ga na vrijeme i potrudit ćemo se pronaći rješenje.

Postoji mogućnost da se predujam iskoristi u nekom drugom periodu, prebaci na člana obitelji ili prijatelja i sl. Iako ove ustupke ne možemo garantirati, ovisno o situaciji svakako ćemo pokušati naći najbolje rješenje.

Ako želite biti 100% sigurni od posljedica otkaza predlažemo vam da uzmete neko od putnih osiguranja koje nude sve osiguravajuće kuće.

Check in / check out

Na dan dolaska smještaj vam je na raspolaganju od 15:00h. Zadnji dan je smještaj potrebno napustiti do 10:00h.

Da li u smještaju imamo posteljinu i ručnike?

Da. U vašem smještaju su osigurani posteljina i ručnici. Izmjena posteljine je svakih sedam dana, a izmjena ručnika svakih tri dana.

Dolazak

Nekoliko dana prije dolaska primit ćete detaljne upute vezane za dolazak i self check-in.

Gdje mogu pronaći red plovidbe za katamarane i trajekte?

Svi rasporedi su dostupni na stranici www.jadrolinija.hr

Možemo li kupiti trajektne ili katamaranske karte online?

Da. Online karta može se kupiti najkasnije 24 sata prije polaska putovanja.

Mogu li rezervirati mjesto za automobil na trajektu?

Ne možete. Kupljena karta vrijedi za bilo koje putovanje na odabrani datum, ali ne garantira ukrcaj u odabrano vrijeme polaska. Preporučeno vrijeme dolaska u luku je najmanje 1 h prije ukrcaja u periodu visoke sezone (lipanj-rujan).

Prihvaćaju li restorani i trgovine kreditne kartice?

Kreditne kartice se prihvaćaju na gotovo svim prodajnim mjestima. Dobro je imati nešto gotovine u lokalnoj valuti za prodajna mjesta kao što su pekare, tržnice, kafići i sl.

Postoje li u Bolu bankomati?

Da. U Bolu postoji više bankomata. Prije polaska se informirajte o tome koja je hrvatska banka partner vaše banke kako biste što povoljnije podigli gotovinu.